Despre noi

În anul 2005, Elena Miron absolvea Școala de Cosmetică Christine Valmy din București, una dintre cele mai bune din țară la acea vreme, și-și dorea să se mute în capitală pentru că simțea că aici există potențialul de a-și crea afacerea mult dorită. În cele din urmă, împreună cu familia ei, a făcut acest pas și așa a început aventura în antreprenoriat a Elenei la București în 2010. "M-am bazat numai pe mine în tot ce am construit la început. Nu aveam buget pentru un spațiu central, iar de comunicare ca să mă fac cunoscută nici nu mai vorbesc. Așa că mi-am dat seama că trebuie să vând un singur serviciu care nu era bine acoperit în alte saloane și am ales stilizarea sprâncenelor, asta a fost nișa pe care am mers ca să mă fac cunoscută," povestește Elena.

Așa au venit primii clienți si, de acolo, totul a mers doar în sus. "Fiecare client m-a recomandat mai departe. Îi eram recunoscătoare fiecărei femei care îmi călca pragul, pentru că mă alesese pe mine, o cosmeticiană atunci necunoscută, într-un loc mic. Voiam să fac pe toată lumea să se simtă cât mai bine."

Azi, Elena are aceleași valori pe care încearcă să le insufle și echipei ei. S-a consultat cu familia ei, așa cum face de fiecare dată înaintea unor decizii importante, și a ales să facă saltul în necunoscut: să închirieze un spațiu mai mare, să lucreze cu designerul Marinela Filip care are o viziune comună cu a ei despre ce înseamnă un loc cald, pozitiv, feminin și să aducă la bord alți profesioniști în beauty care să ofere calitate clientelor. Azi, salonul ei e ca un vis frumos care s-a împlinit!

Un business cu o capacitate mai mare a însemnat că e nevoie și de o administrare mai eficientă a spațiului și a procesului de lucru. Așa i s-a alăturat Elenei fiul ei cel mare, Iulian Miron, cu care orice clientă care merge azi la salon se întâlnește, pentru că el e cel care le primește și care e la curent cu toate procedurile pe care fiecare femeie le urmează. Iulian are grijă ca totul să meargă șnur, atât în ceea ce privește relația cu clienții, cât și flow-ul de lucru din salon, astfel încât totul să se întâmple cu sens și ușurință. "Când Elena ne-a spus despre planul ei de extindere, mi-am dat seama că o asemenea afacere va avea nevoie de și mai mulți oameni care să pună umărul la treabă. Am simțit că am energia să dezvolt acest business alături de ea și mi-am dorit foarte mult să fac asta. E o afacere de familie și înseamnă mult pentru mine să pot să pun piatra de temelie pentru un viitor în care centrul estetic Elena Miron București să devină tot mai cunoscut și mai relevant datorită valorilor noastre și felului în care alegem să facem lucrurile," explică Iulian.

Pentru că în ultima perioadă capacitatea centrului a crescut, lui Iulian i s-a alăturat fratele lui și fiul mijlociu al Elena, Claudiu Miron, în rolul de asistent manager. El a preluat o mare parte din atribuțiile zilnice din salon ale lui Iulian, astfel încât el să se poată concentra pe aspectele de dezvoltare și marketing ale afacerii.

Cel mai nou membru al echipei, Andreea Yan, a avut prima interacțiune cu centrul nostru în calitate de clientă, în urmă cu peste un an. A studiat kinetoterapia și îi place să facă masaj corporal și facial. În cadrul ședințelor ei de tratament, Andreea s-a arătat interesată de cosmetica, după ce a remarcat modul în care abordăm tenul. I-am recomandat o școală bună de cosmetica, a urmat-o și, în paralel cu aceasta, a venit și la noi, la practică. Din septembrie, Andreea a intrat oficial în echipa noastră.

Vrei să îți faci o programare la Elena Miron București? Intră în secțiunea CONTACT și dă-ne un semn. Suntem aici pentru tine, gata să îți răspundem la orice întrebare și să te primim în salonul nostru luminos. Te așteptăm! 🤗